kotte .

efter en hel dag på jobbet 9-21.30 så körde jag hem ställde bilen och gick sen ner till Jill. Där bjöds det på vin och kortspel. Kul :D

Vi spelade Plump och Kotte. Haha jag har inte spelat Kotte på ja typ 6år. hehe
Det gick ju tyvärr inte så bra för mig och Jill på Kotte. Åsa och johanna slog och rätt så rejält första rundan. Men andra rundan så vann vi ;)

Sen lärde jag dem att spela Tjuv :D osså ganska kul. :D

När jag var på väg hem från Jill inatt så såg jag en Salamander :D Nu har verkligen våren kommit. Nu får man se upp för alla de MÅNGA salamandrar, paddor och grodor som hoppar på våran väg om nätterna.

Helgens jobb har gått hur bra som helst. Inget krongel alls. Å sånt gillar vi ju. :D
Det har blivit mkt kortspel, mat, godis, fika och skratt. Det e så det ska va. :)


XOXO // Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0