påsk .

Torsdag var en bra dag. :D
Jag jobbade 7-16.30
Men jag träffade på Mamma, Alexander, Fia, min gamla tränare Annis, min gamla musiklärare Håkan. SÅÅ KUL.

Hade familjemiddag här hemma igår. Myspys :D
Susanne gömde ägg i trädgården som vi fick leta upp. KUL :D
Maten ble go och det var trevligt.

Sen var det bara att åka till jobbet 15.30-21.30.
Körde sen in André, Pluttis, Hampus och Robin till Halmstad.
Passade då på att åka inom hos Jill en runda och säga hej :D
Där satt Kalle, Ricky, Jill, JJ och en killle till och spelade kort. Jag hänkade på :D

Nu snart ska jag köra till jobbet. Om pappa blir klar med bilen snart så kanske jag hinner åka inom Matilda en runda innan jag ska börja jobba.

Jag vet en sak som Johnnie vet som han inte vet att jag vet ;P


XOXO // Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0