vår, nästan sommar väder idag .

Så skönt väder det varit idag. :D
Blev en mkt lugn star på dagen. Vaknade efter, antaglien, en lång behövlig sömn kl.10.45.
Gick upp och åt en god frukost. Pappa hade varit i Laholm och köpt bullar. mumma

Lite innan 3 körde jag hem till Elin och så stack vi ut på en 1h lång cykeltur. Har inte cyklat på evigheter. Det e så skönt att cykla. ska nog snart köpa mig en egen cykel. Har nog inte ägt någon cykel på typ 7år kanske. :/
Solen sken och det kändes nästan som om att det var sommar. Solen va så varm.

Efter den turen så körde jag in till Halmstad till Yasmine. Vi körde och handlade lite saker till maten sen lagade vi nog världens bästa och godaste korvstroganoff... Shit va go den bleee. mumms mumms. Edter maten så gik vi ut på en lite promenad. Vi gick ner till hamnen och kollade läget. Hittade en kul "lekplats" vid Nissan precis nedanför där Yasse bor. Där hoppade vi runder på "pipkuddar", pratade i rör och snurrade på en klocka.. haha


Har hunnit med att tvätta 3 maskiner tvätt osså. :D nyttigt. Måste ju ha kläder så att jag kan börja packa väskan lite smått imorgon. Snart e det ju PARIS :D
Lite jobbigt bara att komma på vad man ska ha med sig. Blir nog att jag tar med mig mer än vad jag kommer behöva.. hehe Ska bli så kul och mysigt. Bara jag och Älsk med en massa folk som vi inte kommer förstå vad de säger.. haha

Har ont i mitt öga har jag med... Attans skit osså. Värre idag än vad det var i går så hoppas det stannar så och att vageln inte blir större :/

Nu ska jag iaf sova.. Natti Natt

XOXO // Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0