i halland .

Nu e jag hemma i halland igen.
Körde ner med Älsk till Gislaved för att han skulle kolla på en bil, han köpte den och jag fick köra resten av vägen hem själv.
Körde direkt till L:Tjärby för att laget spelade match mot Laholm.
När jag kom så hade andra halvlek bara precis börjat och det stod 0-0.
När det bara var några minuter kvar av matchen så gjorde Evelina mål och vi vann med 1-0. WOHOOO

Sen körde jag hem till Tilda för att jag hade lovat henne att hjälpa henne med att fixa hennes naglar tills idag för hon ska på bröllop. Hennes bror ska gifta sig.
Tina var osså där så när jag var klar med Tilda så klippte jag och filade Tinas naglar.

Jag har blivit sjuk. :( Har haft hosta i 3v nu och den vägrar att försvinna. :( I förgår kväll så blev jag bang bom förskyld bara sådär. Jobbigt. :( Så nu sitter jag hemma i soffan och snörvlar ikapp med hostan medans de andra är på väg ner till GIF/VIF´s sommarfest och loppis. Hade jag inte varit sjuk så hade jag hjälpt till där nere men fick skicka och anmäla mig sjuk igår. :(

Ikväll är det även lite släktkalas i Malmö som jag inte kan åka med på pga av detta :( Mkt tråkigt för jag har inte träffat min farmor på jag vet inte hur länge. :( Hon har inte varit med här uppe på varken student eller 50års fest. Hon har inte mått så bra :(
Så pappa får köra ner helt själv till Malmö idag för alla andra är upptagna.

Nu ska jag sätta igång tv och se om det är nåe kul där.



Haa de

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0