inte många knop gjorda .

Denna helgen har jag bara legat hemma och inte gjort många knop.
I lördags låg jag i soffan i stor sätt hela dagen. Var inte ens utanför dörren en ända gång. Låg med hosta, feber och rinnig näsa. :( Not fun.

Det blev en hel del film. Det började med "Den oändliga historian" sen blev det lite "En värstig till syster". Såg hela "Min bästa väns bröllop" och nästan hela "wolf". Det blev många timmar framför tv denna dag.

Hade en konstig natt. Vaknade många gånger av jag vet inte vad, men varje gång jag vaknade så vände jag på mig och dp fick jag hostattacker. Jobbig.

Men jag mådde ganska så bra igår. Började segt i soffan och tv men körde sen in Wiky till Halmstad. Stannade där lite och sen körde jag hem. Jag och pappa beställde pizza och kollade på "konungens återkomst". Vi åt så att vi mådde illa. Igen av oss orkade äta upp pizzan. Men sen kom godiset fram. Båda skulle tvunget äta godis. Det gick ner 5 bitar sen låg jag och mådde dåligt. Var så mätt så jag viste inte hur jag skulle sitta eller ligga i soffan. hehe

Idag ska jag inom The Corner och se om det är någon där så att jag kanske kan få tillbaka min jacka sen ska jag köra upp till min lillasyster och mamma för att stanna där tills på onsdag eller torsdag.

Haa de

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0