Jönis .

Nu nu då om en timma så e jag på väg till Jönköping för att hämta Johnnie. Känns lite konstigt att vara klar för kvällen så tidigt på dagen. hehe ;P
Men jag slipper stressa som en gris sen. Ska nog köra inom systemet innan jag hämtar Älsk. Har ju lovat att jag ska göra det. ;)

Det ska bli sååå kul ikväll.. Weeiiii
Hoppas på att jag träffar på en massa vänner. Vännerna är något av bästa jag har. Älskar er <3 :D

Nu är livet bra.. Love it

Be strong stumpan min. Du kommer att klara dig igenom alla dina svårigheter. Jag finns vid din sida hela tiden. Du betyder så mkt för mig. Du är stark fast att det kanske inte känns så nu. Du kommer komma på en bra lösning. Love you <3

Så här blev jag idag efter att rivit ut halva garderoben.. hehe ;)
Dock kan jag inte ta helkroppsbild men jag har mörkblåa jeans och ett svart linne :)



Haa de

// Michelle

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0