liten men smart .

Du var tapeten uppsatt och golvet lagt. Imorgon ska vi iväg och köpa lister. Blir nog inflyttning i rummet alldeles snart. Skönt att ha ett sovrum att sova i. :D

I Lördes när vi var på Beas kalas så sa hennes bror André, 4år, till mig att jag hade för långa naglar och att jag skulle klippa dem. "Du kan skada mig". Nu måste jag tyvärr göra det. När jag höll på att städa innan så skulle jag flytta på en målarburk och ena naglen gick av helt ner till fingerspetsen så nu snart åker alla naglar ner dit. Kan ju inte gå runt med 9 långa naglar och 1 som knappt syns.

Idag fick jag pannik på oredan och dammet överallt så undertiden Johnnie la golvet så röjde jag undan i tv-rummet och lite i köket, hoppade dock disken, sorterade i linneskåpet, vek ihop tvätt, dammsög och torkade golv. Skönt att kunna gå på golvet utan att man får med sig en massa skit. :) börjar bli ordning och reda nu. Blir så rörigt när man renoverar.

Det har regnat nästan hela dagen. Vaknade i morse av att det öste ner vilket det gjorde fram till typ 2. Sen har det regnat "vanligt" fram till 5 sen har det inte regnat något. Slapp man vattna idag med. :D

Nu ska jag göra Johnnie sällskap framför filmen han somnade till igår och jag fick se ensam ;) Sen blir de nog sängen.

Natti Natt

// Michelle




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0