mormor & morfar .

De e de bästa som finns. Älskar dem mest. <3 Mormor och Morfar har bra humor och är världsbäst. De är så söta. :D

När jag och Nilla var och hälsade på dem så hann vi knappt innanför dörren innan mormor frågade om vi ville ha glass.. Å inte tackar man nej till de inte.

Har iaf varit uppe hos mamma sen i måndags. Syrran min har varit hemma från skolan tisdag och onsdag för ont i magen. Inte kul för henne. :( Men jag hade lite sällskap.. hehe
Hade planer på att köra in en dag till Varberg men pga det j'vla stormen så hade jag varken lust att köra in dit eller att gå där. Nooop.. så det blev 2h på GeKås i onsdags bara och fick med mig hem nödvändiga saker.

Imorgon ska jag köra till Jönköping och hämta Johnnie som ska dit med sin chef på lastbilsmässa. Sen ska jag hem byta om, eller så gör jag det innan, och hem till arbetskamraten Susan på lite mat och vin. Ska bli sååå kul spec nu när man inte träffat folket på evigheter känns det som. Sen skönt att ha en kväll ihop med nästan alla nu innan jag flyttar.

Sen blir det nog så att jag åket till Emma och Per där Johnnie kommer att va för att sedan, om det e bra väder allså inget regn, sticka till Karsefors och Björn Rosenström.

Mammas katter e helt lealösa. Man kan nästan göra precis vad man vill med dem. Hålla dem uppochner eller dra dem i ben och svans. De e för snälla. Men ibland så säger de till. Inte för att jag drar dem i bena hal tiden.. haha

Har myst mkt i veckan med lille Bamse. Den lilla kattungen som förövrigt inte var blind, för e som jag sagt det till. Nu ser han allt. Tror att han öppnade ögonen lite för tidigt och att ögonen inte var redigt färdiga då. Han e sååå mysig. Men han har kli i tänderna så biter i allt, spec i min tumme uppe vid nagelbanden. Han har ganska så vassa tänder.
Har annars kelat en del med Pipen som e ett marsvin. Ett supergullit marsvin. Å självklart alla andra kisar med och vovven Joker.

Köpte ett ben till Joker på GeKås. Han ble som en valp när han fick det. Skulle springa runt och visa det. Å öronen stod rätt ut. Så gullig va han och svansen gick i 1000.

Har jobbat första dagen idag efter 4½ vecka semester. Kändes som om jag varit borta i en evighet, vilket även de på jobbet tyckte, men ändå inte. Kändes som om jag var där senast förra veckan och jobbade. Det var som vilken dag som helst. Tryckt och säkert och gulliga människor.

På lördag så blir det klassåterträff. Av 21 så tror jag att vi blir 11 iaf. Å det e inte illa de. Kul ska vi ha så synd om er som inte kommer. hehe :P

Nu ska jag göra nåe annat.

Haa de

// Michelle

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag vill komma men jag kan inte=( Du får ta en massa kort så jag få se hur trevligt ni har det=) Puss

2010-08-27 @ 00:11:41
Postat av: Elin :)

ska du flytta hjärtegull?? :( <3 <3 <3

2010-08-27 @ 11:55:43
Postat av: Michelle

Ja sockerkakan min det ska jag. Ska flytta upp till Johnnie. Vi ska bo lite utanför Södertälje <3

2010-08-27 @ 13:14:40
URL: http://miche.blogg.se/
Postat av: Elin

Gud vad kul för er, men tråkigt för oss här "hemma" :)

Är superglad för din skulle vännen!! När går flytten? :)

Är det hus eller lägenhet? :) har sett att du skrivit om renovering :)

<3

2010-09-01 @ 14:09:15
Postat av: Michelle

Ja kommer bli lite tomt utan alla vänner i närheten. Men jag ska försöka komma hem så ofta jag kan.

Ska flytta upp i början av oktober. Det är ett litet fritidshus på 60kmv. Så inte så stort men tomten är på 2000kmv så finns möjlighet att bygga ut om det skulle vara så.

2010-09-01 @ 16:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0