tisdag .

Det gick jättebra på träningen igåt. Det var hur kul som helst och det gick bra för min del med. Inga skador heller. :D
Hoppas nu på att jag får sluta i tid på torsdag så att jag hinner träna då med. Sen får vi hoppa på att jag får vara med på matchen i helgen med.

Jag luktade jordgubb hela träningen. Luktade tills jag hoppade in i duschen. Allså jordgubb efter masken.. hehe ;)

Hostfan vill inte ge sig. :( grrrr Haft hosta i 4veckor nu och det e en aning irriterande. Usch :( funderar på att ringa till sjukvårdsupplysningen och fråga dem vad jag ska göra för jag betalar inte 130kr för att läkaren ska säga "finns inget att göra åt det då får gå hem igen" eller "du ska få ett resept på en hostmedicin" Ja visst som kostar skjortat och kanske inte behövs. hmmm

Ajaa nu ska jag iaf göra mig klar sen ska jag hem till Malin och fika och kolla in huset.
Ikväll blir det film och lite käk hos Andy som jag inte träffat på 1år.

Haa de

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0