ullared morgan look a like .

Var hos Malin vid 11 tiden. Satt och snackade bra länge, sen gjorde Malin en helt underbart god kladdkaka. Mumma. Runt 3tiden så kom Carola. Blev ännu mera snack och Joel ska nog var glad över att han hade att göra med garaget. hehe ;)

Vid 6 så körde jag där ifrån. Lätt hänt att man fastnar när man har så trevligt. :)
Körde hem och hämtade lite filmer sen körde jag till Andy i Halmstad.
Där ble det film, snack och lite snacks. Trevligt.

Nu sitter jag hemma och saknar Johnnie och funderar på att kanske gå och lägga mig. E lite trött men ändå inte.
Ska iaf titta klart på "So you think you can dance" sen blir det nog sängen.

Broren min har finally klippt sig och färgat om håret. Innan såg han ut som "Ullareds Morgan", långt orange-blont hår. Inte precis någon hitt. Nu har han en frisyr och brunett som han ska vara. Det gillar vi mkt bättre.

Natti Natt

// Michelle

Kommentarer
Postat av: Wiky

Det tackar vi Wiky för att hon övertalade honom att köpa hårfärg som hon sen gjorde åt honom!! :D

2010-09-01 @ 20:21:40
URL: http://mondoblog.se/wiky

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0