benny anderssons studio .

Hur spännande låter inte de. Det e så sjukt häftigt detta jag ska berätta nu.

För er som inte vet så har jag en kompis som heter Nanni som jag känt sedan vi gick på dagis vilket e typ ja 18år kanske. shit det e ju länge.. haha har aldrig räknat åren innan.. Shit. Hon bodde inte så långt ifrån mig när jag bodde i Veinge så vi umgicks en hel del fram tills för några år sen då hon flyttade upp till Piteå för att börja plugga på musikhögskolan där. Har varit upp och hälsat på henne några gånger vi pratar ganska så ofta.

Förra veckan kom hon till Sthlm för att jobba. Igår åkte jag in till stan och träffade henne.
Det var sjukt länge sen jag träffade henne. Måste ha varit senast i augusti eller nått så det var kul att träffa henne. Hon har haft sitt och jag har haft mitt. Men vi e fortfarande lika bra vänner.
 Iaf så har hon fått ett jobb i Benny Anderssons nya studio med att hjälpa honom med ett nytt mixerbord. Hur fräckt e inte det. Hon träffar Benny nästan varje dag + att hon träffar en massa andra kändisar.
Jag åkte iaf dit igår och mötte upp henne. Hehe jag har varit i Benny Anderssons nya studio. Hur häftigt e inte det. Tycker det e sjukt coolt. Han e ju sveriges bästa musiker tycker jag. Han e ju sjukt kände med. :D



När Nanni visat mig studion så gick vi in till Gallerian och åt suchi och pratade en massa. Hade ju en del att ta igen.
Sen gick vi på jakt efter ett café som hade öppet men vi hittade inget som hade de. Klockan var 8 när vi började leta. :/ Slutade med att vi gick in på Ica och köpte donuts och dricka. tog buss och tunnelbana tillbaka till studion och så fikade vi. Det var ganska så kallt därför vi inte gick.

Å tiden bara springer iväg, om 1v och så e det dan före doppardan. Innan vi vet ordet av det så e det vår, sommar, höst sen så e det dags för julruchen igen. ;P

Det snöar en himla massa. Bara idag så har det kommit minst 10cm. Å det bloser en massa. E inte helt sugen på att gå ut i detta väder faktiskt. Men någon gång innan det blir mörkt ska jag ut och gå en runda med Trym. Brrr

Nu ska jag skicka ett mejl till Sonja som jobbar på saneringsfirman.

Haa de

// Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0