duktiga jag .

Nu har jag dammsugit och torkat alla golv på nedervåningen. Det blev fint. Nu e det bara att städa undan i köket, tömma de GeKås påsar som står kvar inne i sovrummet och så lite småplock lite här och var.

Har ju gott om tid på mig att städa idag eftersom Johnnie inte kommer hem före kl. 21. Allså e jag ensam hemma i 15h idag. :/ Lite trist men det händer ju som tur va inte så ofta. Han ska nänligen på Mekonomen möte och de e mellan 18-21. Så igen ide att åka hem i mellan. Han skulle dock se om han kunde komma undan lite tidigare så han inte behöver vara hemma så sent.

Det blir sista stora Mekonomen möte Johnnie går på. Han sa nämligen upp sig på jobbet för en vecka sedan och ska efter nyår börja jobba på Bilia Volvo i Segeltorp. Det blir närmre till och från jobbet vilket betyder att han inte behöver åka hemmifrån så tidigt på morgonen och komma hem så sent på kvällen. Mindre ensam timmar för mig. :) Men jag hoppas på att jag snart hittar ett jobb.

Jag och Trym var ute innan och lekte i snön. Vi sprang fram och tillbaka i hagen. Det ligger ganska så mkt snö ute nu och kallt e det. Har tyvärr ingen termometer så kan inte se hur kallt det är.

Det blev ingen gräddkola igår så ska nog göra det idag stället. Men innan jag kan göra det så måste det städas i köket.

Haa de

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0