god fortsättning alla .

Låg och sov till ungefär halv 10 på juldagen. När vi kom ner så var frukosten framdukad. :D
Efter frukosten så gick jag och Johnnie ut en runda med Trym och Cobra. Det var ganska så kallt kan jag säga. Där Odgaard bor finns det en del åkrar och i dikena mellan vägen och åkrarna så var det djupt med snö. Där i kastade vi i Trym och lurade ner Cobra. haha Ploms så var hundarna borta. Å det fick skämpa gärnet för att komma upp. Till och men jag plummsade ner i ett dike när jag skulle stoppa Cobra från att springa ut i vägen när det kom en bil. Så där satt jag med snö upp till nästan magen.

Sen så blev det Charlie och chokladfabriken och sen en gammal film som jag inte kommer igår var det hette. Det var nått som typ svarte orm eller nått. Han mr bean var med i den iaf och hans som spelar dr House. En kort men kul film.

Sen var det jullunch och efter det så blev det wii spelade och fika. haha det e så kul att spela wii och André e grymt duktig. Tog ett tag innan vi slog han i fäktning.

Runt 17 tiden så packade vi bilen och körde hemåt igen. Väl hemma så tog vi det ganska så lungt. Jag rinde och pratade en stund med farmor. Hon blev jätteglad. Vi pratade nästan i i en halvtimma. Hon berättade om sin jul och jag berättade om min. Sen så lite skvaller med. Man måste ju ha koll på släkten ;) Pratade även en snabbis med Tina som var i full gång med att dricka vin med tjejerna innan de skulle till Pepes bodega.
Sen var det tv och godis. Mumms

Idag, Annandag jul så har vi varit på MediaMarkt, El Giganten och Ikea. Med oss hem fick vi en LED tv och lite till från El Giganten och från Ikea lite trådbackar att lägga lakan och handdukar i så att vi får plats med våra kläder.
Det e ju helt galet att gå på mellandagsrea. Folk e så hagalna. Man måste hålla i sakerna man ska ha annars så är det någon annan som tar dem.

Nu sitter vi hemma och kollar på den nya tv. Bra bild ;)

Nu efter julstressen så är det nyår man måste planera å sen hoppas man på att man ska få ett jobb.
Har idag sökt jobb på Bauhaus i Länna som butiksbiträde i kassan och informationen och herromdagen så sökte jag jobb på ett boendestöd i Botkyrka.

Imorgon ska jag följa med Älsk till jobbet för när han har slutat så ska vi hem till Ylva som fyller år.

Natti Natt

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0