har fått paket hem idag .

haha vilken rolig kille. haha
DHL ringde till mig tidigare idag och sa att de var påväg hem till mig med paket men inte var säkra på vägen. Haha han tyckte vägen innan våran grusväg var liten. haha då viste han inte att han skulle in på en grusväg.. hehe Dock körde han lite fel och körde in på vägen innan grusvägen så han kom ner till stallet som ligger bredvid och det finns ingen väg mellan oss så de var tvungna att vända tillbaka. Haha när han för 4 gången ringde så var han vid den lilla bron lite innan vårat hus. Haha han bara, men utlänsk brytning och mkt osäker nästan rädd, "Håller denna lila bro för en lastbil?" haha ja det ska den göra, men vi får välla se sa jag då.. haha Han var hyper nervös när han körde över den.. haha

De hittade ju fram till rätt hus tillsist men de körde inte upp för våran backe "shit vilken backe den kommer jag aldir upp för". När han packade ut paketen ur lastbilen, en stor jäkla lastbil och bara våra 4 små paket i.. haha sa han "hur fan tänkte de när de skickade iväg en stor lastbil till detta stället med bara era paket?" hahaha å han fortsatte att prata "vet du hur brant den backen var där borta fan, shit säger jag bara?", "herregud" osv haha han var så kul att lyssna på.

De ställde paketen nere i backen och körde sen. Två av paketen vägde inte så mkt så de bar jag upp. De andra två vägde 32,5kg vardera. Gud va tungt. Men jag klarade tillsist att konka upp de för backen med 1-2 pauser på vägen. De står fortfarande ute men bara 2 meter från dörren. Där får de stå tills Älsk kommer hem så får han ta in dem. Jag fick nog efter att ha konkat upp de för backen.

Så imorgon ska det bli dop. Det ska bli kul. Dopet e kl 2 i kyrkan men Johnnie ville vara där tidigare eftersom han ska bli fadder till lille Eleonora så han ville köra kl 9 men så ska vi hämta Ylva och Affe innan så vi får välla se när vi ska upp imorgon.. hehe
Tror jag redan nu har bestämt mig för vad jag ska ha på mig. Funderar dock på om jag ska göra något åt mina naglar eftersom nagellacket börjat flagna men vi får se. ska ju göra de julfina till jul så de kanske får va sålänge.

Å så har vi bestämt oss för att vi ska fira jul ihop och att vi ska fira den ihop i Nyköping hemma hos Odgaard. Men vi kommer ner till Halland någon dag innan nyår för att fira in det nya året.

E ett av paketen låg det en pilatesboll(gymboll). Den e nu uppumpad. Det tog mig 5min. Det var 5 jobbiga minuter får jag säga. Pumpa pumpa pumpa pumpa. Nu räcker det med armträningen för idag tycker jag. hehe
Haha Trym e så söt. Han e lite smårädd för bollen. haha

Haa de

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0