julkalendern 2010 hotell gyllene knorren .

Har precis suttit och tittat igenom alla de avsnitt jag missat av åters julkalender. Hade innan bara sätt första avsnittet så hade 6 avsnitt att titta på idag. Lite spännande är den ändå. Sen så ska man ju varje år se några avsnitt av kalendern bara för att tycker jag, innan man dömmer ut den om det skulle vara fallet. Den har potential i år får jag säga fast att jag tycker de va så mkt bättre när jag var mindre. Kanske för att jag var lite vad vet jag. Men vem tyckte inte att Mysteriet på Greveholm var bra. Den e nog den bästa tycker jag. Sen så gillade jag Pettson och Findus också.

Nu sitter jag och tittar på Fåret shaun ett barnprogram som e sjukt kul. Det handlar om ett får och hans fårvänner, fårhunden och en bonde. De pratar inte men man förstå precis ändå vad det menar. haha

Resan hem till Södertälje gick bra. Susanne körde mig till flygplatsen i Ängelholm och flyget var bara 10min försenat. Från Arlanda så tig jag tåget in till Centralen där Älsklingen stod och väntade.
Vi var båda ganska så hungriga så det blev mat så fort vi kom innanför dörren. Efter maten så blev det pingis. haha det var kul.

Nu till helgen är det dop nästa helg har vi inget planerat sen e det jul. Å jag e som vanligt, fast jag e sämre iår än vanligt, efter med julklapparna. Har nästan alla julklappar kvar. Hur ska jag hinna. Vet ju knappt vad jag ska köpa till min nära och kära.

Nu ska jag fundera på ifall jag ska göra gräddkola eller om jag ska göra det en annan dag.

Haa de

// Michelle

Kommentarer
Postat av: Mamma

På tal om julkalender jaaaa.... Mamma har köpt men glömt å ge er den ju. Den väntar härhemma. Ja du vet en sån där med choklad i ju...

2010-12-08 @ 00:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0