spelkväll med vänner .

Var barn/hundvakt till André, Bea och Adelle fram till lite efter 18 igår. Johnnie blev hämtad redan vid 13 tiden av Fredrik och så körde de på Mekonomen julbord så var sjäv med barnen fram tills de åkte hem. Allt har gått bra med dem och inget gnäll. :) Men när de skulle åka hem så blev det fart i lådan. haha. Tur att de gillar att vara här så mkt. :D
Utställningen hade iaf gått bra. De e fina hundar Jennie har ;P Kolla in Jennies blogg och hemsida.

När jag varit ute en runda med Trym och Cobra efter att Odgardens åkt så bytade jag om och gjorde mig iordning för en spelkväll hemma hos Maria och Kim i Tyresö.
Det var en mkt trevlig och kul kväll får jag säga. Vi var 8st. Helt lagom. Vi spelade en massa spel. Det ver glatt och livat. Kul också att få se hur Maria och Kim har det. ;D

Vid halv 2 på natten körde jag från Tyresö för att köra in till Stockholm City och hämta upp Johnnie. Väl framme så blev bilen full med folk så det var bara att köra hem alla. Snäll som jag e. ;) Tog sin lilla tid och var hemma i sängen efter 4. Då var jag ganska så trött kan jag säga.

Idag har det varit en ordentlig slappe dag. Vi har bara suttit i soffan och degat. Johnnie har inte redit varit på topp idag. hehe Just nu så ligger han här brevid mig och sover. Får nog väcka honom snart och fråga vad han vill ha för middag. Klockan börjar rinna iväg.

Aja tillbaka till tv. ;P

Haa de

// Michelle

Kommentarer
Postat av: Tess

Tack.. :)

2010-12-21 @ 07:25:41
URL: http://isset.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja, de va skit kul att du kom inom... =) Det får vi göra om men då får mannen din va me oxå.. Kramis

2010-12-26 @ 17:00:22
URL: http://marialindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0