då e det sommar .

Har så himla ont i min mage. Mår nästan illa. Vet inte varför. Det kom efter att jag ätit min kvällsmat. Eller mat och mat, åt två risifrutti och till efterrätt en cokladpudding köpt på ica. Kan va så att det e chokladpuddingen som gjort att jag fått ont. Men jag vet inte. Jobbigt e det iaf.

Innan jag gick ner på mitt rum ikväll så gick jag ut och ställde mig på trappan. Det luktade grönfodertork. Det ger mig en redig sommarkänsla. Det e sommar för mig.

För några år sen så passade jag och Nanni hennes kusins hus när familjen var borta. Passade det några sommrar i rad. De bor precis brevid torken. Tycker det luktar så gott. Den låter en del och det hörs in i huset men det gjorde oss inget. Det blev ett sömnmedel. Var nästan så att man vaknade när det slutade dåna. Saknar att passa huset. Älskar det huset. Det e så fint. :D

Imorgon ska iaf Nanni dit en runda. Jeanette med familj ska tydligen iväg och behövde någon som kunde se efter hundarna. Jag e då inte sen att följa med. :D

Nu ska jag se om jag kanske kan sova. Hoppas inte magen blir mer jobbig.

Natti natt

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0