festival .

Nu så har jag packat inför helgens bravader. Jill, Walle och Jimmie kommer och hämtar mig mellan 16.30-17 sen kör vi och hämtar upp Emma sen drar vi till Skåneland. :D

Festivalen som man har längtat till sen man lämnade den förra året. :D
Tydligen ska nästan hela gänget med som var med förr året plus några nya. Ska bli såååå kul. :D

Har varit nere på facket idag och pratat lite. Nu e jag lite mer insatt på vad som är bra och inte bra att gör inför att jag ska slut på jobbet. De e så snälla där nere. :) Det är bra att man har någon att kolla fakta med innan man går och pratar med chefen.

Nu ska jag nog lägga mig och sola lite.

Haa de

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0