hej och välkommen mr regn .

Det oskade och blixtade lite inatt när jag skulle sova. Tycker det e så mysigt. Orkade dock inte gå upp och sätta mig i soffan och titta.

Nu har det börjat regn igen. Det e bara bra. Om inte annat så blir alla bönderna glada :D Det behövdes lite regn nu efter dessa soliga och varma dagarna.

Tråkigt nog så måste man klippa gräset inom kort igen eftersom det växer som ogräs när det regnar.
Det e det som är skönt med att det inte finns så mkt gräs i Mölnbo. Men jag vill ha en lite gräsmatta som man kan sparka boll på. ;)

Grannkillen hade två kompisar hemma innan. De skulle cykla iväg på något. Under tiden vännerna väntade på Emil så cyklade de runt på uppfarten och sjöng en Linda Bengtzin låt. hehe Tyckte det var lite gullit jag. ;D sen sjöng de sig ner för backen alle tre. :D

Haa de

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0