jag och killarna .

Helgen har bara rusat förbi.
Jobbade lördag morgon och söndag kväll.

I Fredes efter jobbet åkte jag till Dan där Älsk och Jimmy var. Där fastnade vi till lite över 1.

Efter jobbet i lördes så kom Emilia och Joxi hem till mig och hälsade på en snabbis. :D
Efter det så körde jag, älsk och Jimmy och hämta kina mat till ett helt kompani kändes det som. :D
Tog vår mat och körde hem till Dan och åt.

Jag körde hem och duschade efter att vi ätit. När jag kom tillbaka igen så kom Johan och Hampus. Satt hos Dan ett litet tag sen åkte jag och grabbarna till Karsefors. Där träffade jag på en massa kul folk. :D

Söndag blev en ganska så lugn dag. När vi kommit upp och ätit lite så körde vi till Dan och kollade film. Sen körde jag och jobbade. När jag slutat så hade jimmy kört hem till sthlm.
Tittade på lite film hos Dan igen körde sen hem och sov.

Måndags så körde vi hem till Tilda där även Tina var. Satt där ute i solen fram till halv 3 sen körde jag och Johnnie in till biltema sen hämtde vi upp Yasse som slutat jobba och körde in till stan och kollade lite.

Åt middag på Harrys. Mumms mummms

Körde hem och packade lite kläder, hämtade upp Tilda och Tina sen körde vi in till Halmstad och var i yasses lägenhet, jag lånade hennes dusch och när hon kom hem från parken sen körde vi till Måndagsklubben. Träffade på en del folk där. Stället bestod dock av 75% turister.. haha

Tisdes så ble de GeKås med Älsk och Tina. Lämnade hundarna hos mamma medans vi var på GeKås. Fick sen min kises kattunga. Svart och fin var det. :D

Onsdag var vi hemma hela dagen. Körde upp mot huset vid 19.30.
Johnnie körde hela vägenn så jag slapp.

Idag har vi handlat lite verktyg och saker så att vi kan göra klart i sovrummet. Efter att vi handlat så gick jag och la mig, sov i 2h. Mådde inte så bra. Men efter att jag sovit vart det bättre. Under tiden jag sovit så fixade Älsk i sovrummet.

Efter kvällsmaten så gick vi ut och eldade brötet från sovrummet som vi slängde ut för några veckor sen.
Det har regnat ganska så mkt idag så det var mkt som var blött.

Nu ska jag se klart filmen sen sova.

Natti Natt

// Michelle



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0