just nu .

så sitter jag på Älsk jobb och väntar på att han ska laga klart min bil ;)

I tisdag iaf så var jag med Tilda och Tina. Vi gjorde var en runda på Maxi och så spelade vi kubb. Skulle jobba sen vid 17.30-21.30. Blev ingen packning denna dagen efterson jag körde hemifrån 9.45.

Onsdag så var det jobb hela dagen 7-12/13-21.30. Detta för att jag skulle få vara ledig nu på fredag(imorgon) annars så hade jag bara jobbat 7-9/13-21.30.
Men jag hann hem en runda mellan 12-13. Hann packa lite kläder och äta en snabbis. När jag sen skulle köra tillbaka till jobbet så hade Vilma sprungit iväg. Hunden löper så det var bara ut och leta. Körde några varv utan resultat. När jag var hemma igen så såg ja henne nedanför backen. Körde ner och hämtade henne och lämnade henne sen hemma. Bara för detta så kom jag försent tillbaka till jobbet. Men som tur var så gjorde det inget.

Efter jobbet körde jag och tankade så att jag skulle slippa göra det idag. Sen var det bara hem och packa mer kläder samt en flyttlåda. Råkade ta i sönder ett fint glas jag hade. :( Blev lite sen till sängen.

Det blev en tidig morgon idag. Fick upp kl 6. Hann duscha, äta, packa ner lite saker och packa bilen innan jag körde upp till Älsk. Kom hemifrån vid 7.30. Lite senare än jag hade planerat men kom ändå upp i lagom tid, 11.40.
När jag kom fram så var Trym hemma och väntade på  mig. Han sprang över, under, brevid och på mig under hela tiden jag försökte tömma bilen. När jag tömt bilen så gick både jag och Trym in och la oss i 2h.

Sen körde vi till Älsk där vi är nu. Men usch sicka köer det blev. Körde nog i 20km genom hela tunneln och den e låååång. Vet dock inte vad den heter, men utan AC och massa bilar i en tunnel så blir det varmt. Men jag hittade iaf ut ur rätt hål i tunneln utan GPS. Den dog ju när vi kom in i tunneln.

Nu ska jag gå och se hur det går för Älsk.

Haa de

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0