stranden .

Var på stranden med Elin i Måndes en runda. Var dock tvungen att jobba till 13. Det var lite mulet så först tänkte vi göra något annat men sen så körde vi till stranden ändå.

Vi till och med tog ett dopp. Det var mitt första dopp i havet detta året. Det var lite kallt i luften men inte så farligt kallt i vattnet.

I tisdes så jobbade jag 7-12 sen åkte jag till stranden med Emma.P. Det var jättevarmt och skönt. Fin färg fick man med. Mumms :D

Och igår var jag inte sämmre, det blev stranden med Tilda hela dagen eftersom jag var ledig. Var lite smått mulet när vi gick ner mot stranden men sen kom solen och det blev varmt. Eftersom jag blivit lite röd sen i tisdes så tog jag det lite lugnt med solen.

Så för att vara första dagen på stranden i måndes till att vara tre dagar på stranden i rad. :D
Hade det varit sol idag med så hade det nog blivit stranden igen.

Ska jobba ute i Mellbuystrand idag så vem vet blir kanske att vi cyklar ner en runda till stranden.

Johnnie jobbar idag och imorgon går han på semester kl 3. :/ Själv jobbar man tills på söndag kl.21.30 innan man går semester. :( Kelit om ni frågar mig.



Haa de

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0