STUDENTEN 2010 .

TORSDAG 10/6
Jobb i Mellbystand idag 13.30-20. Det var inget kul väder så vi var inne hela dagen. Blev en del tv-spel. Stackars pågen tröttnade sen på tv-spelet och var mkt rastlös. Men sen så återgick han till spelandet och jag gjorde han sällskap. Need for speed ble det och jag var inte särskilt bra. haha

Efter jobbet så åkte jag hem till Tilda. Vi åkte till Maxi och köpte godis sen körde vi hem till henne igen och kollade tv. Tror vi skämde ut oss lite på Maxi men vad gör det? Vi hade iaf kul. Riktigt kul. hahaha

Sen körde jag till Halmstad och hämtade upp Älsk som kom med flyget för att kunna vara med när André springer ut imorgon.
Åkte hem och la oss ganska tidigt. 

FREDAG 11/6
André var klart uppe innan tuppen och pappa körde honom till Trönninge där champanjefrukosten var dukad. Körde hemifrån vid 11.30 in mot stan och studenterna.

Så STORT GRATTIS till lillebror som tar studenten idg :D Hipp Hipp Hurra
Det regnade lite men det var inte så farligt. Gick att vara utan paraply. Skönt för studenterna att kunna åka lastbil utan att bli blöta.

Efter att André sprungit ut så skulle de åka lastbil å under tiden han och alla andra gjorde det så gick pappa, simme, yasse, johnnie och jag till Gastons och satte oss.
Sen gick vi till Norrakattspark och väntade in hela studentledet som pattrulerade genom hela staden.

Körde sen till Maxi och handlade till matens som vi skulle äta. nudelwok med kyckling. Mumma. Det hanns med en familjemiddag innan Yasse skulle jobba och André skulle på studentfest.

Simme körde André till festen och vi sa till han att ta med sitt ID ifall det skulle vara så att de fick för sig att åka in till stan och festa. Men icke de skulle inte in till stan så han tog inte med det.
Men vem ringer sen om inte André och vill att vi ska komma in med ID så att han kn åka in till stan. Hahah Unge. ;P
Simme körde iaf in med ID. Tur att han har så snälla syskon.



Mitt i natta, 3.30, så ringer bror och säger 
A- hej, jag e bjuden på efterfest i Trönninge nu
M-men du ska ju ha gäster imorgon vid 2 och du måste ju hinna sova innan dess
A-ja jus de ja, jag skiter i efterfesten då. Kan du komma och hämta mig nu då?
Han blir så himla snäll och gullig när han har lite alkohol i kroppen.

Jag hade ju lovat bror min att jag skulle in och hämta honom så det var bara att klä sig och köra in.
Fick med oss tre till studenter i bilen, Anton, hans tjej och en tjej till. De bor i Halmstad så det var lungt.
Var hemma igen i min säng 4.30.

LÖRDAG 12/6
Dags för student firande med släkten.
Släkten skulle komma vid 14 tiden så vi alla var upp vid 10, förutom André som fick sovmorgon.
Lite städning och dukning, duschning av alla och påklädning.

En massa folk var det. :D
Alla utom farmor, Paul och Puls Marina var med från Malmö. Paul och Marina vet jag inte varför de inte kunde men farmor har haft den oturen att hon trillt på kaffet i fredags så hon hade ont och orkade inte komma. Stackarn.
Från Varberg så kom mormor, mamma, Pernilla, Alex och Freddy. :)

God smörgåstårta hade vi och sen tårta och kärleksmumms till efterrätt. :)

Första gången Johnnie fick träffa Malmö släkten å det gick bra. :D Det gillade honom :)
Visade bilder på huset och de gillade det. Nu ska alla komma upp och hälsa på och grilla i kåtan ;P

Lite efter 18 så körde Simme, Yasse, Johnnie och jag vidare till Bölarp där Frida Heed hade examensfest.
Jag och Johnnie blev tyvärr inte långvariga pga att Johnnie hade feber och mådde inte så bra.
Vi körde till Statoil och köpte värktabletter till honom åkte sen hem och la oss framför en film.

SÖNDAG 13/6
Upp och hoppa vid 7.45 för min del för att jobba till 13.30.
Hade inte så jättemkt att göra på på jobbet så det blev en ganska så lugn dag.
Fanns smörgåstårta över sen kalaset de haft på jobber igår så fick lite. Även lite tårta. Mumms.

Körde sen hem och tog det lungt till jag och Älsk åkte in till Halmstad för att de A-team. Det var en bra film. Absolut sevärd tycker jag.

Fanns inget braq flyg till Älsk hem idag så blir tidigt imorgon bitti. 6.20. Usch

MÅNDAG 14/6
Upp kl. 5. Det var inge kul. Körde Johnnie till flyget och körde sen till Statoil och köpte frukost som jag sen åt på jobbet innan jag började vid 7.

När jag var i ett trapphus så slog jag huvudet i räcket. haha Fick en bula och den e öm och gör ont. Men som pappa säger "det gör ont huvet att vara dum i huvet"
Jobbade 7-9 körde sen hem och sov till 11.30 då Suss ringe och ville låna bilen några runder till tippen.
Hon körde mig så att jag var på jobbet igen 12.30.

Pappa kom och hämtade mig när jag slutade 16.30 då även han slutade. Timat och bra :D
Blev sen bjudna på kvällsmat hemma hos Suss. Spenat. Hejå hå farbror Alfred. ;)
Det var ett tag sen man åt det.

Nu ska jag gå och sova. Ska jobba 7-9/16.30-21.30 imorgon.

Haa de

Natti natt

XOXO // Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0