hur gick det till ?

Fanns igen post i brevlådan när jag var där med hundarna i måndags. Den hade inte kommit än. Tog det ganska så lugnt när jag vi kom hem igen. Packade upp någon låda bara och städade undan lite. När Johnni kom hem från jobbet så åkte vi till Södertälje och hadnlade lite hallonbuskar och jordgubbsplantor samt lite tomat frön på Plantagen. Sen körde vi till Maxi och handlade lite.

Blev en enkel middag. Makaroner och bacon sen film. Somnade ganska så tidigt.

I går så gick jag upp 9.30. Haft en jobbig natt med hosta. Älsk hade dock inte lagt märke till något. Så orättvist. När han hostar så hållar han mig vaken men när jag hostar så sovar han som en stock. hehe. Åt iaf frukost och la mig sen i sängen och kollade två avsnitt av Gilmore Grils. Sen tog jag på mig arbetsbyxorna och gick ut i trädgården. Gjorde om en bit av en gammal rabbat som blivit gräsmatta till rabatt igen. Tog långa tid och kul var det inte. HATAR rötter och konstiga djur som dyker upp överallt. Det var meningen att jag skulle plantera hallonbuskarna och gjordgubbarna med men det han jag inte innan älsk kom hem.

Jag började iaf med maten när älsk ringde och sa att han var på väg hem. Lasagne. Mumms vad god den ble. :)
Innan vi åt så fick vi ett litet ryck. Eller jag fick. Johnnie ville ha ner taket i sovrummet, vi sover för tillfälligt i vardagsrummet. Jag tog tag i kofoten och började riva. Vad kul det var.. haha Älsk fick inte hjälpa till så han stod och tittade på. haha
Hon kan påta i trädgården, laga mat, riva tak och röja. :D

Efter att vi ätit så gick vi ut och planterade hallonen och jordgubbarna. Det blev så fint. ;)
Tog en snabb dusch. När jag tvättade fötterna som var en aning skitiga så ble den ena foten inte ren på ett ställe. Jag guggade och hade mig men det försvann inte, ett blåmäkte mitt under min fot. Hur gck det till. :S Har inget minne av om jag trampat på något. Hittade även sen ett blämärke på nedreunderarm. ??!! Ajaa
Jag kollade sen min melj en snabbis och bokade flyg hem sen la vi oss.

Inatt har jag hostat och haft mig igen och älsk sov. hehe Vaknade när älsk alarm ringde hann nog somna om en snabbis vaknade när älsk skulle köra. Vaknade sen varje timma. Täpt i näsan, hosta och ont i huvudet. :( Gav upp vi 9.30 och gick upp, gav hundarna mat, gjorde mackor till mig och la mig sen i sängen igen och kollade två avsnitt Gilmore Girls.

Har hunnit prata en snabbis med Tina idag. Hon e nere i Hbg hos sin Älsk.
Även letet som en tok efter värktabletter. Hittade ingen, ringde Johnnie men han trodde jag redan hade packat upp sånt. Hittade sen 1 Ipren i ena kökssåket.
La mig sen i sängen och somnade. Vaknade av att Johnnie ringde och sa att han har hittat två bra bilar som han tycker att jag skulle tänka på. En Saab och en Chevrolet.

Har annars idag bara legat i sängen. Skulle ha rivit mer tak idag samt en bit vägg. Men orkar inte det. Måste ju packa ihop mina saker osså. Får se när jag gör de.

Haa de

XOXO // Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0