måste våga ta steget ut i livet .

Ville inte redigt gå upp när klockan ringde imorse så snoozade till 6.25. Åt en tallrik vetekuddar och mjölk, halvt sovande.
Men när jag kom till jobbet så var jag lite piggare.
Hade inte så mkt att göra på morgonrundan så jag satt och läste ikapp lite.
Åt lite frukost ihop med Susan lite innan 9 sen var det boendestöd nr 1 fram till 13.
Boendestöd nr 2 började 13 så ingen rast hanns med.

Däremot så hann jag med ett löne/medarbetarsamtal med Kicki.
Det gick mkt bra. Hatar att gå på sådanna samtal. Men det var ju precis som alla andra gånger inte så farligt. hehe
Det var bara en massa positiva saker. :D

Vi ska/har byta företag igen på jobbet från Avesina till Humana så Humanas VD var nere i Laholm igår. Jag var ledig så träffade inte honom men Kicki, Susan och Kerstin träffade honom.
Under samtalet med Kicki idag så säger hon helt plötsligt, "vi försökte skaffa jobb till dig igår"

Ojoj vilken chock. De hade frågat VD om de hade jobb uppåt i Södertälje eller Stockholm, å det verkar som de.
De sa en massa bra och positiva saker om mig. Kicki sa "du e snäll, finns nog ingen snällare människa än dig".

Jag har så snälla arbetskamrater. Kommer sakna ihjäl mig efter dem. Men man kan ju alltid åka ner och hälsa på.
De e så söta och så underbara, de säger att jag är deras ängel.
De gillar inte alls att jag ska flytta men de är glada för min del.

Det var nog det enda negativa som kom upp idag när jag och Kicki pratade, att jag skulle flytta.
Men man måste våga ta steget ut i livet och det e det jag gör nu.
Jag ska ha den bästa sommaren på jobbet någonsin i sommar.

När jag kom hem ifrån jobbet idag så var jag en aning trött. Kunde inte gå och vila för då skulle jag inte palla åka iväg och träna. Så jag satt i soffan och degade ihop med min bror.

Iväg till träningen kom jag och det var väldigt kul. :D
Det kändes att jag inte tränat på ett tag för oj vad mina ben inte hängde med.
Det var som om jag hade sprungit flera mil så trött var jag. Mjölksyra hade jag så att det blev över. haha
Men jag var med hela träninge som idag nästan varade i 2h.
Nu e det bara vänta och se hur kroppen mår imorgon.

Ledig e jag imorgon. Så skönt. Slipper ju stressa en massa då. Ska ju packa väskan samt lite annat som ska med upp till Dovhjortsvägen 1 Mölnbo.
Kl. 16.30 så kommer Malin oc och hämtar mig. :D

Nu ska jag gå och borsta tänderna sen sova.

Haa de

Natti Natt

XOXO // Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0