liseberg .

hejhopp!!

Var på Liseberg med mina M igår. Det var så kuuuul :D
Helt underbrt väder och inga köer, knappt. Stod som längts i en kö i 10min.
Åkte en massa karuseller :D Lisebergsbanan e nog fortfarande favoriten bland alla atraktioner där. Äldst och bäst. Eller äldst vet jag ju inte men bäst ;)

Hela Vibesgården var där så sprang på dem någar gånger. Även Jill, Jimmy, Åsa, Camilla, Colle, Filip och Emilia var där. :)

Jag var ju klart hes när vi åkte dit och hes när vi åkte hem. Tilda däremot var inte hes när vi åkte dit men hade inte mkt till röst när vi åkte hem.. hehe

Jag vann på Ahlgrens bilar ljulet :D En påse bilar. Men jag vann iaf. haha

Påvägen hem så körde vi inom mamma för att hämta lite saker som André inte kunde ta med sig hem på tåget när han åkte hem. Och så passade vi på att kolla och kjela med kisarna lite. Nu har två kisar blivit tingade så nu är det bara en grå/vit långhårig hane och en grå/krämfärgad hona kvar.

Idag har jag packat lite, jobbat och varit på personalfest.
Vi träffades hemma hos Nina vid 18 och drack lite vin sen gick vi ner till AnnaBell och åt och drack lite till sen slutade vi hos Nina med lite vin och Absolut för dem som vill.

Har fått ont i min axel utan anledning idag :/ Märkte att jag hade ont efter att jag jobbt. Det konstiga e att jag inte har gjort något med den armen idag. :/ Får se hur det känns imorgon.

Imorgon flyger jag till Sthlm och stannar nog till onsdag.
Måste hinna ring till Amandas och avboka min klippning för jag hinner inte med den imorgon. :/ Får ta en ny tid näst vecka.

Har varit en snäll storasyter idag. André åkte ner på en student igår i Malmö och idag när han skulle åka hem så hade han inga pengar till biljett så jag fick köpa en till honom. Snäll va. :)

Nä nu ska jag sova. Ska upp kvart över 7 imorgon och åka in med pappa när han åker till jobbet så att jag kan köra hem min bil.

Haa de

XOXO // Michelle

Kommentarer
Postat av: Anonym

Liseberg är utan tvekan sveriges bästa nöjesfält.

2010-06-05 @ 11:07:48
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0