storhelgen slut nu .

Midsommarafton:
Tröttnade på att sitta och vänta på klockan så jag körde så jag var hos Janne 17.45.
Å hemma hos Janne var Gustav (som även osså bor där), Evelina och Daniel K.
Efter ett litet tag så trillade Johan o Anna, Magnus o Maja och Jeppe in.
Eftersom jag inte hade Johnnie där så fick Janne så ut med mina kramar. Men jag tror inte han klagade ;)

Vi började med att grilla. Jag grillade lax å den blev så in i he**etes god så jaaa.. Sjukt god. haha
Eve kom och sa hej å det var en mkt glad överaskning. Var länge sen man träffade henne.
Efter grillningen så ble det jordgubbar och grädde. Sen började det bli kallt för det blåste så då flyttade vi in och spelade "med andra ord". Sen tittade Tina och Tilda inom. :D

Sen så åkte vi ut till Mellbystrand en runda. Vi körde först inom Henke och Elin där de fanns en del kännt folk, bla Ola. Ola e en vän till familjen sen jag var bebis. Mamma och hans mamma (R.I.P) var bästa vänner.
Gick sen ner för att kolla om det var nåe kul på tivolit men det var det inte så vi körde hemåt igen.

Vi var hemma i lagom tid så vi låg i våra sängar 1.30. Å vi var lagom trötta. Kan tänka mig att alla somnade på duns. Kanske ska säga att jag sov hos Janne och Gustav.

Midsommardagen:
Jag vaknade vid 10 men de andra sov till nästan 12. hehe så det blev en sen frukost, men den var god.
Började med jordgubbar och grädde. Mumma Men jag åt även några mackor.
Gutt och Janne började att klippa ner syrenen som de har i trädgården. Jag och Eve satt och tittade på ;)

Sen var det jobb 15-21.30. När jag kom till jobbet så fikade dem jordgubbstårta och jordubbar m grädde. Kunde ju inte låta bli så tog lite av varje. Mätt i magen och lite illamående. Men gott var det ;)
En ganska så lugn kväll

Söndag:
Upp och börja jobba 9-21.30.
Har varit ett sånt kanon väder idag. Inte ett ända moln på himlen så vi har varit ute hela dagen. Har bla spelat kubb.

När jag hade min rast idag 14-15 så körde jag hem för att pappa ville ha sin bil. När jag kom hem så var kusin Lollo och lilla Tea här. Deras bil hade gått isönder vid Maxi Mellbystrand. Det var påväg till Ullared för att ha 2 mamma dotter dagar. Pappa hade kört ut och hämta dem och bilen.

Som tur va så skulle André upp till mamma idag för att han ska börja jobba i morgon så pappa körde upp alla tre. Lollos bil står nu hos mekanikern. Får se om han hittar något fel för den gick rakt igenom besiktningen utan någon anmärkning i tordags. Konstigt.

Har bränt mig på ryggen idag. Det var ju inte precis vad jag hade planerat. Breda axelbandsmärken. men men ska inte klaga på SOLEN :D

Imorgon så börjar jag inte jobba förens 14.30 så sovmorgon för min del.
Nu bara 5 dagar kvar på mina 12. :)

Haa de

Natti natt

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0