tinusdag idag .

Att jag var trött när klockan ringde 6.15. Hade inte alls lust att gå upp så snoozade till 6.25. Svarade sen på smset som Johnnie skickat vid halv 6, vaken?. Äää nä inte så tidigt.. usch

Sen ringde Johnnie vid halv 7 å pratade lite. Gjorde sen iordning två mackor som jag slängde i mig i bilen påväg till jobbet.
Jobbade till 9 sen körde jag och hämtade Tina. Körde hem och bytade kläder sen in till bilprovningen.

Jag trodde att jag skulle få en hel del fel men icke då. Finns en spricka i avgasröret och så var vänstra positionslmpn ur funktion det var det ända. :D

Efter besikningen så körde vi till Hemköp och köpte varsin sallad, gifflar, vattenmelon, dricka och chokld, körde sen till Brottet och satte oss på stranden där och fikade och solade.
När vi låg där i lugnan ro och solade så bajsade en fågel på Tinas ben. Urk.
När vi inte orkade ligga där längre så körde vi till Skopunken och köpte skor. hehe oups ;)
Hittade 1par lejopadmönstrade skor.

Åt aldrig gifflarna och vattenmelonen på stranden så när vi kom hem till Tina så satte vi oss i trädgråden och åt vattenmelon.
Emma kom sen och hämtade upp oss så åkte vi till Mellbystrand för att äta och spela minigolf. Vi åt på Stallet och undertiden vi gjorde det så blev vädret lite sämre så vi hoppade minigolfen.

Jag och Tina körde sen hem till Sandra och Sebbe och tittade på film och snackade lite.

Jag har bränt mig idag så blir ingen sol för min framsida imorgon. Dock kanske ryggen får lite sol får se vad det blir för väder.

Natti natt

Haa de

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0