25/2-1/3 .

25/2

Åkte för att äta mat med Emma och Per i Vallberga. Bosse kom inom och hämtade mig. När vi kom till fyr-kanten så satt Lotta osså där och väntade på oss. Men helt plötsligt så kom någon och kramade om min nacke. Den handen känner man igen på långa vägar. Det pirrade till i hela kroppen och när jag vände mig om så stod Johnnie där :D Han skulle inte komma fören på fredag kväll för att han skulle göra ett prov på fredag dag. Men älsklingen gjorde provet idag och tog första bästa flyget ner till mig. :D ÄLSKAR HONOM <3

Iaf när vi ätit så åkte vi hem till Emma och Per och spelade Skip-Bo ett litet tag sen körde Lotta hem mig och Johnnie :D
Kunde inte ha haft en bättre födelsedag och vilken present jag fick. Min Johnnie <3


26/2

Låg ganska länge i sängen idag. MYS
Idag har vi kört in till Laholm och beställde en tårta tills imorgon samt varit ute på Maxi och inhandlat allt till maten jag ska laga imorgon. ;)

Ikväll kl. 20 så var vi och åt på AnnaBell :D Det var jag och Johnnie och 13 pers tlil. Så kul. Mina underbara vänner. Efter maten som för min del tog en evighet att äta upp (eller jag åt bara halva) och detta pga att jag bara satt och skrattade hela tiden :D Jag e en ganska mysko person. Jag skrattar åt nästan allt men i fredag var jag helt körd. Satt och skrattade åt mig själv så att jag började gråta... hahah

Efter maten så gick vi till Brasseriet på trubbadur. Det var en underbart kul och trevlig kväll. Träffade en och annan människa man kände :D


27/2

Låg i sängen ganska länge idag med. Ni vet OS och tv på rummet.. hehe När vi väl kom upp en aning försent så körde vi in och hämtade tårtan på Knut Jöns som vi beställde igår. Körde sen in till Yasse i Halmstad. Johnnie ville ju se hur tapeten som han hjälpte henne att välja ut såg ut på väggarna. Han tyckte de såg bra ut.. hehe
Körde sen hem till Veinge igen och började laga mat. Mumma. Det var gott. :D
Det blev lite kalas för mig med familjen. :D

Å så in i duschen och på me kläderna och vidare till Laholm och fira Sandra och Mikaela :D . Där bjöds det på smörgåstårta, lekar och MYCKET skratt. Iaf från mitt håll. Men som tur va så skrattar de med mig och inte mot mig. hahaha. Det sjöngs även lite SingStar :D Det blev en suvurän kväll. TACK


28/2

Låg i sängen tills det var träning :D
Johnnie fick följa med och titta. Det var en mycket kul träning. Vi var så mkt folk. :D och så har vi ju jag och mina fötter...haha men men jag gjorde iaf ett SKIT snyggt mål med vänster utsida ;D de du de du.. :D

Hem och sega ett tag. Å sen fick Johnnie som han ville. Bio "Farsan". Han har tjatat om den filmen sen han såg trailen första gången. Det var ett tag sen.. haha Men den var bra och rolig. Se den. Emma och Per var med inne och tittade på den.
Kvällsmat ble de på Max.
En gubbe hostade sig i handen sen satte han hela handen på kaffeautomaten.. ÖööööööÖÖÖrrrk. :/ Tur man inte dricker kaffe.

Körde sen till jobbet för att skriva in min sommarsemester som blev ( om jag får de ) 23/7-17/8. :D

Hem och ner i sängen för att kolla Twilight. Men som vanligt ;) så somnade Johnnie ifrån filmen. haha


1/3

Låg länge i sängen och kollade på Rasmus Nalle :D Sen satt vi mest och kollade hotell i Paris hela dagen tills vi var tvungna att packa Johnnies väska och bege oss till Ängelholm :(
När vi kom dit så var planet 30 min sent. När planet väl kom så var det nästan 1h sent.
Satt iaf och väntade med Johnnie tills flyget kom. Vi satt och pratade lite framtid. Jobb och boende osv. Vi får se vad som händer.

När Johnnie hoppat på flyget så körde jag hem och tog de mkt lugnt. Fanns inte mkt att göra så gick och la mig i sängen och glodde tv och satt lite ve datorn. Skulle ha skrivit på bloggen men somnade ifrån både dator och tv efter att jag slutat prata med Johnnie i tele. som det kan gå.

OS e ju slut nu en 5 guld, 2 silver och 4 broms e ju klart Godkänt :D Heja Sverige.

Imorgon så börjar True Blood igen :D:D:D:D:D



Nu ska jag iaf göra mig iordning för att åka in till Laholm för att lämna pengar till Sandra samt få mina tupperware saker av henne sen in till Wiky i Halmstad.



XOXO // Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0