lite aj tillskillnad till den STORA bäbis lyckan .

GRATTIS PAPPA FREDRIK, MAMMA REBECCA, FARMOR SUSANNE, FARBROR KRISTOFFER OCH FASTER WIKY

En härlig lite knodd kom till världen idag kl.15. Han har tyvärr lite låg temperatur bara 35grader och Rebecca ligger på intensiven. Det fick bli kejsarsnitt. Lillgrabben får ligga i kuvös men det ska nog gå bra. Se på mig :D


...............................................................................................................................................................


Blev inte att jag åkte hem till Tina idag. Ska träffa henne imorgon istället då vi ska åka in till högskolan på öppethus :D

Var på kommunalmötet och det var ju lite intressant :) Vi var inte så mkt folk men det gick iaf. När vi gått igenom dagordningen så valde vi ut en massa folk till en massa olika possitioner. Lilla söta jag satt där så stilla och snällt och så blir man vald till val..blahablaha.. haha vet inte vad det heter men Pia tyckte jag skulle bli det så varför inte. Får se vad det e jag har gett mig in i.. haha

Var en fin pauseunderhållning med Jonas och Frida.
Frida för övrigt trodde att Pia var min mamma. hehe så gulligt ;)
Lite mat fick vi med. Räksallad :D

Å sen var det dags för träning, andra gången idag :D
Var en kul träning men.............AAAAAAAAAAAAAAAAAAAJJJJJ
Min skada i foten kom tillpåminne :( Tog en boll lite för långt ut på foten så foten vred sig lite och så Aaajj.
Som tur va så var det i slutet av träningen.

Ska hoppa in i duschen sen ska jag sova och vila foten och hoppas på att det inte gör ont imorgon.

(har gått 27839 steg än så länge idag) :D

Natti natt

XOXO // Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0