inte mkt är kul att göra ensam .

I fredag så jobbade jag sen körde jag inom Lagadiskot en runda. SÅ kul att vara där. Så ledsen över att jag inte kan hjälpa till så mkt som jag vill. Alla diskona har lyckats vara de fredagar jag jobbar :(

Hjälpte iaf till att plocka ihop där sen åkta jag med ner till Vibes på lite eftersnack och glass :D

Lördag satt jag hemma hela dagen fram tills jag skulle börja jobba 16.30. Ganska skönt att bara ta det lungt och umgås me pappa. :D
Jobbade till 21.30 sen körde jag till Köpmanskrogen och hämtade upp André och Daniel sen körde vi hem till Marcus och Pontus så satt vi där ett litet tag sen körde vi vidare till L:Tjärby hem till Hampus och Denisé där även Johan var. :D Så kul det var inte träffat de på evigheter.

Där blev det en hel del dans och massa skratt. :D Det gillar vi alot ;)


och så söndag då.
Jobbat 9.30-13.30 sen har jag i stort sätt bara varit hemma. Suttit och hållt pappi sällskap. :D Inte ofta man träffat pappa :/ Jobbar mkt kvällar och när jag kommer hem så e pappa halvägs till sängen eller så e jag trött och går och lägger mig nästan direkt. På helgerna så har vi bara en massa egna saker att göra så träffas inte då heller. De helger jag e ledig så e jag sällan hemma utan e ute och ränner tex i Sthlm, Varberg, Laholm kanske Pite :D Jag älskar att hålla igång och träffa mina underbara vänner men man måste ha lite tid för famlijen osså. :/

Har iaf kommit på idag att det är inte mkt som är kul att göra helt själv. Så som sova, äta, gå, jobba, titta på tv/film, betala, spela, träna, städa och mkt mer. Herre gud det e ju knappt man går på toa själv längre.
E man på fest, hur ofta e det då man som tjej går på toa själv... Typ mkt sällan.. haha Mkt roligare att ta med en annan tös in och snacka skit samtidigt ;)

Träffade på Vera från min gymnasieklass i fredags. Hur kul var inte de då. SUPER KUL :D Har inte träffat henne på evigheter :( Vi pratade om att vi skulle samla ihop hela klassen och hitta på något. Det är ju trotts allt snart 3år sen vi tog studenten.

Sprang även på Elfete en snabbis när jag jobbade så kunde tyvärr inte prata så mkt. Vi hann iaf konstatera att vi båda mådde bra. Elfete hade en så fin liten gravidmage... Ååååå





Nu ska jag göra mig en kopp med te :D

XOXO // Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0