ljuger du nu? - Aaa .


Nu när OS e slut så ble det lite romt i rutan tycker jag. Men nu har jag kommit på att "mina" underbara tv-onsdagar kommit tillbaka, och de börjar just idag, och håller på just i detta nu. :D Weeiii

20.00 Roomservice 5:an
21.00 Greys Anatomy 5:an
22.00 True Blood 1:an



Maten var iaf god idag. Mumms
Nicole e ju allt en roare vid matbordet :D


W- Nicole ska du berätta om byxorna?
N- Mmmm
W- E de gamla?
N- Aaa
W- De va ju inte de du sa till mig.
N- Nä
W- E de nya?
N- Aaaa
S- Har mamma köpt dem?
N- Aaa.
S- Jaså.
N- Nä pappa
W- Ljuger du nu?
N- Aaa
..........

Nicole pratar i telefon

N- Nicole hallå.
W- Hallå
N- Hejdå

Hon e ju en så fiiin unge. Urgulli. Helt underbar.


XOXO // Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0