sol sol sol .

Idag har det varit ett såååå skönt väder. Solen har varit framme. Wohooo

Var inne en snabbis i Laholm och hämtade mina tupperware saker sen körde jag in till Halmstad. Väl inne i Halmstad så skulle man ju hitta en parkering... mm visst :/

Kom till lilla torg och körde in på lilla parkeringen, ingen plats där. Körde till torg parkeringen, ingen plats där. Körde ut från lilla torg för att köra in igen för att jag hade hittat en parkering vid vägen. Men när jag hade vänt bilen så var parkeringen upptagen. Körde ett varv till inne på torg parkeringen, fortfarande ingen plats. Körde bort till polishuset för att se om där fanns parkering och det fanns det. Men när jag skulle betala så ville inte automaten ta mitt kort. Mitt i allt ringer Wiky och undrar vart jag tog vägen för hon hade ju sätt mig köra runder på lilla torg. Frågade henne om det fanns några lediga parkeringar nu på lilla torg och hon hittade en. Där stod hon så fint tills jag kom dig och parkerade. :D
Men automaten här ville inte heller ta mitt kort så fick betala med mynt.. ghaaa

Gick och tog en GOD fika på Espresso House sen körde vi hem till Wiky.
Satte oss i soffan med datorn i knät och så tvättade vi akvarium på facebook :D haha och så tjänade Wiky lite pengar. :D

Körde hem runt 19 för att hinna till träningen i tid som började 20. Och jag hann :D

Det var en sjukt kul träning. Vi var 15st. :D Sånt gillar vi.


XOXO // Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0