Vill till Pite .


Det ser inge bra ut när det gäller flyg hem från Pite på söndag. I värsta fall så får jag åka på vuxen och betala MYCKET pengar. Men jag vill vill vill vill till Pite. Har jag tur så får jag sista minuten upp, ca 820kr, och en sista minuten hem på lika mkt. :D:D Då blir Michelle en lycklig flicka.

Det har gått bra på jobbet idag. Inte haft så värst mkt att göra. Jobbar samma tider imorgon som idag, 16-21.30, så blir sovmorgon... GILLAR vi :D

Hoppas på att jag får min sommarsemester som jag vill ha, v.30 t.o.m 34. Har ju haft tidigt semester i 2år i rad nu så det borde ju vara min tur nu med att ha sen. 
Blir av med en lördagkväll, en söndagmorgon och en måndagkväll på schemat from 1/4. Och så kommer jag få ökad tid på mina 3 torsdagar som jag har så då kommer tiderna bli 7-17 lr 13-21.30. ist för 7-13 lr 16-21.30.

Aja jag ska nog överleva denna sommaren osså. Får nytt anställningsbevis den 1/4 så då får jag se hur mkt jag får.

Natti natt


XOXO // Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0