0-6 till oss :D .

Torsdag: Jobbade i Mellbystrand. Det gick bra. Vi hade mkt fint väder. Vi tog en cykel runda på stranden. Hde vattenkrig, fikade i solen och sparkade boll. :D

Hann även med träna vilket var mkt kul. Vi var 16st. :D Det e så kul med fotboll nu. :D
Efter träningen så duchade vi sen hade vi lite möte i klubbstugan. Pratade om förra matchen som var mot Skogaby som vi vann mot med 12-1. Dock var inte jag med för att jag jobbade då. Vi tog upp laguppställningen inför matchen mot VR-08.

Efter det så körde jag hem dumpade träningsväskan och körde sen upp till mamma. Hade Älsk i telefonen nästan hela vägen. :D <3
Uppe hos mamma packade vi in Simmes saker i bilen sen pratade vi lite med mamma. Jag berättade en sk jag skulle säga till mamma vilket Simme inte heller hade hört. Blev inga sura miner bara lite funderingar. Men de tog det posetivt. :D

Å så mot Göteborg. Simme har bara kört till sin lägenhet 1g innan så hon hittade inte direkt. Körde lite fel men sen så kom vi på rätt spår. Kom fram ganska så sent. 
Simme bor i en liten 1a på Hissingen där hon även jobbar på Toys "R" Us.

Fredag: Simme skulle upp tidigt och jobba så blev inte så mkt sömn för någon av oss. Jag bestämde mig för att följa med Simme till jobbet för vad skulle jag göra i hennes ägenhet hela dagen utan varken TV, dator eller radio. Sen hade jag ju ingen aning om vart hennes jobb låg. 
Skulle ha träffat Paui men hon hade tyvärr inte tid så stannade på Toys till 10.30 sen gick jag lite runder på Backaplan och kollade i lite affärer pratandes med Tina i mobilen. :D Tack tack för sällskapet.

Lite innan 1 så ble jag hungrig gock och köpte en baguett och gick tillbaka till Toys för att se om Simme skulle ha lunch. Vi åt lunch ihop i min bil. haha
När vi satt där så ringde Suss och meddelade att planet krockat med en fågel när de skulle lyfta så de hade fått vända tillbakatill flygplatsen och hon hade ingen aning om när planet skulle få lyfta igen. Fick sen ett sms om att jag skulle ringa och kolla med Säve när planet skulle landa.
Simme gick in och började jobba igen och jag försökte få tag på telenr till Säve. Skickade till 118 118. Men eftersom det skulle ta 1-2h innan pappa och suss skulle landa efter att de lyft så bestämde jag mig för att försöka få tag på Nicke och vi bestämde att vi skulle ses på hans jobb innan han börjde jobba. Fick en beskrivning och körde dit. Tur att jag varit där innan så jag kände igen vägen.
Så kul att träffa han igen. Var ett tag sen. Hade lite att prata om. Men vid 15.40 så vat Nicke tvungen att börja jobba så jag frågade om han viste vägen till Säve. Fick en liten beskrivning av honom och gav mig iväg.

Jag hittade :D Hade ju glömt att ta med gpsen så tur att jag hade Nicke.
Pappa och Suss hade haft en bra resa.
Eftersom flyget var sent och vi hamnade rakt i rusningstrfiken så blev jag sen till matchen. Men kom 19.20 matchenb började 19 så inte så farligt sen.
Jag fick hoppa in ett litet tag som topp :D. Det var något nytt men det var kul.
I andra halvlek så skadade sig Frida så jag fick in som sisteman.
Höll på att göra ett BIG mistage men som tur va så räddade Emelie mig. Pjhuu
Matchen slutade iaf med att vi vann.

Körde sen hem där min Älsk stod och väntade. Var helt slut i kroppen så vi gick och la oss dirket och kollade på Trick r treat men jag somnade. haha

.....fort följer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0