fiska .

Detta inlägg skulle kommit ut igår men icke, så nu kommer gårdagens inlägg.

Jag har städat

  •  tvättstugan: sortert ALL tvätt, slängt en delsaker, dammsugit samt tvättat.
  •  frysrummet/tvätthögsrummet: sorterat tvätt, dammsugit, slängt saker och ställt iordning.
  •  pannrummet: tömt rummet på yasses och simmes saker.
  •  mitt rum: Ställt iordning alla mina skolådor samt lagt skor i dem, dammsugit, bäddat renat, möblerat om och sorterat kläder.
  •  hallen/källar ingången: dammsugit och varit på tippen med en massa skräp som låg där.
  • matkällaren: dammsugit
  • tvrummet: plockat undan massa saker
  • köket: diskat
  • toaletten: städat toaletten och torkat av vasken


Har varit i full gång hel dagen. :D Känner mig mkt duktig.
Jag hade tagit fel på dag, gubbarn kommer inte förens på fredag. ;)

Jag har även hunnit med att fiska lite med Jill, Jimmy och Valle i Uddaredssjön.
Jill hade på kroken 9 fiskar och fick upp 6 ( 5 regnbågslaxar och 1 öring)
Jimmy hade en på kroken vilken han fick upp. 1 gädda.
Jag och Valle hade inte ens någon på kroken.

                                                        Jimmy, Valle och fiskarna



haha men men det var kul iaf. Synd bara att jag inte kan var med Jill oc och grilla fisken imorgon. Ska träna :/

Sitter och väntar på att Älsk ska ringa så att jag sen kan hoppa in i duschen och sen lägga mig i min ny bäddade säng. :D


XOXO // Michelle

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0