...fort

Lördag: Johnnie hostade hela natten så blev en konstig nattsömn. Men vi gick upp vid 10. Åt gjorde oss i ordning körde in till Eurostop och systemet sen körde vi och hämtade upp Yasse för att köra till Varberg och Alexanders kalas :D
När vi var påväg in till Halmstad så ble vi stoppade utav en motorcykelkarnival. De var rund 300 cyklar. Nice.
Sol och fint väder hade vi nästen hela dagen.
Mostrarna Lone och Marianne, morbror Freddy, kusin Loke och mormor och morfar var där. Första gången de fick träffa Johnnie och det gick bra :D
Självklart kom alla 1000 frågor upp.. haha lr ja kankse inte tusen men en del. Vart bor du, hur träffades ni osv. Marianne trodde först att han var från typ Norrland och mormor gissade på Halmstad lr Laholm. Men nop Stockholm var det. Haha stackars mormor blev helt shockad. :D "Hur träffades ni"????

Vid halv 5 så körde vi hem igen. Lämnade Yasse i Halmstad och körde sen till Johan i Veingeby för fest. :D
Hade lika kul som förra och förrförra åter och alla andra gånger vi varit där. Fisen vr där vilket var kul. IKnte träffat henne på länge. Berättade även där för folk vad som kommer hända i höst och även här posetiva men, kommer sakna miner.
Hade ingen som kunde köra oss hem och eftersom det var bra väder så gick vi hem. Tog inte så farligt lång tid.

Söndag: Var hemma sent igår så vaknade ganska sent typ 1 lr nått. Kom så långt som till soffan i mitt rum och så tittade vi på film. Var uppe och åt frukost vid 3 tiden.. hehe
Betämde sen med Tina och Tilda att vi skulle träffa dem.
Pappa körde oss hem till Johan så att vi kunde hämta bilen. När jag skulle öppna bilen så öppnades bara min dörr.. hmmm och så fanns det ingen ström. :(
Johan berättade att han sätt att inne belysningen stått så där har vi tjuven. Å troligtvis så är det mitt egna fel osså..
Men Johan hjälpt till att få stöm i bilen. Men de andra dörrarna var låsta och bensinlocket därför osså låst och ingen bensin.. hmm. Men vi trog ut nyckel igen låste bilen, låste upp och så var det problemet löst. Tackade John för festen och hjälpen körde sen och tankade på Pump i Veinge. Hämtade upp Tina i Laholm och körde sen till Tilda där vi fikade. Tina, Tilda och Johnnie har ju aldrig träffats så nu var det på tiden.. hehe

Efter fikan så skulle jag kör Johnnie till flygplatsen och Tilda och Tina ville med följa med. Flyget var lite försenat så vi satte oss och kollade ifall vi kunde hitta en kille till Tilda men nä.
Sa hejdå till Älsk och körde hem till Tilda där vi blev sittandes i bilen ett bra tag och snackade och hade kul. Lämnade sen Tilda efter ett tag och körde hem Tina för att sen köra hem och äta. Gick sen och la mig ganska så tidigt.


Idag vaknde jag och inte mådde så bra så ringde till jobbet och sjukanmälde mig vid 8 idag. Ont i huvudet och lite feber och mkt trött. Somnade sen om och vaknade vid 12 tiden.
Gick upp och fixade frukost och satte igång Kogänget :D
Satte sen igång Dr Snuggles. :D

Så missade/ar jobb, Elin och träning idag :(

Men jag har haft en bra helg :D Tack Tack

Hoppas ni mår bättre än vad jag har gjort idag



Kusin Luke, Alex vänner och Alex         Jag på fest :D
 


Haa de

XOXO // Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0