helgen .

Det var så mys att vakna upp bredvid älsk i igår. Har saknat det så mkt. Vaknade dock osså utav att Cobra låg i sängen och hade tagit stor plats. Älsk låg därför lite snätt så jag hade mkt lite plats och var ganska upptryckt i väggen.. haha men men. Vad gör man inte för att få sova ihop med älsk.

När vi klätt oss och ätit så körde vi in till Harald Nyborg och ÖB. Sen hem göra sig iordning och hem till Dan och sara för lite party.

En mkt kul och trevlig kväll får jag säga. Alldeles lagom mkt folk. Tyvärr var ju inte alla där som blivit bjudna vilket var lite tråkigt. Det blev grillat och pastasallad på matsedeln. Sen en massa öl om man ville ha det. själv drack jag cider som jag tagit med mig. En hel del dans blev det osså. Matilda och jg gjorde några sväng om. Rediga proffs var vi. ;)
Tog taxi hem efter 3 någon gång så kom sent i säng.

Idag har vi bara tagit det lungt med film. Sen hem en runda till Dan och Sara för att Johnnie hade sin bil där. Där ble det med lite film sen körde Älsk hem till Sthlm tillsammans med Maria, Kim, Felix och Louise.

som tur e så kommer Älsk ner igen den 21. Så det är ju snart. Då blir det fest igen. :D

Pappa och Suss var på Citygross en runda idag och köpte hem lax med någon gägga i. Gott var det. :D Till efterrätt ble de chokladpuddig och grädde. :D



Saknar solen och värmen i Grekland lite. Hoppas det blir sommar snart. :D

XOXO // Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0