helgen .

Fredag: Mötte jag upp Mamma och Alexander i Laholm precis innan jag skulle börja jobba men hann berätta lite om Paris och visa lite bilder. Synn bara att jag inte träffar alex lite oftare. :/
Jobbade 15.30-21.30 sen hem och byta om, hem till Ida på förfest i L:Tjärby sen vidare in till Halmstad och Mårtenssons. Det var kul. Tyvärr träffade man inte på så många man kännde men det var kul ändå. Men att Tant Frida trog upp klänningen på mig utanför Lacoca var ju en liten chock.. haha Shit ble så rädd så jag skrek. haha. Men men sånt händer när man inte har ögonen med sig. Tror dock att jag skrek johnnie i örat. Pratade nämligen med honom i tele. ;) Sorry babe! <3

Tina i bilen hem hela tiden, vad man än sa till henne så fick man till svar "pass". Försökte förklara för henne att nej du kan inte säga pass om det inte är en fråga.. men jodå allt gick att säga pass till.. haha Sötis


Lördag: Satt hemma hela dagen till 4 då pappa körde mig till L:Tjärby så att jag kunde hämta bilen och sen köra inom tina innan jobbet.
Jobbade till 21.30 sen plockade jag upp Tina och så körde vi in till Halmstad hem till Patrik. Där träffade jag på Kalle och Tobbe. Det var kul. Kalle blev helt chockad över att jag kännde Patrik och kunde inte släppa det. haha Tobba har jag inte träffat så sesådär 1½ år kanske. ;) Så det var kul.
Körde därifrån vid 12 tiden för att jag skulle upp och jobba på söndag.
Körde innom Statoil för att köpa halstabletter och godis till Tina och en glass till mig :D
Sen hem och sova.


Söndag: Upp och jobba 8.30-13.30. När jag var ute på min runda på jobbet så gick jag förbi tre barn som stod utanför en dörr jag skulle in i. När jag var nästan framme vid dörren säger det ena barnet till en av de andra två "vad vill du leka mer än kusin mamma pappa barn". Sååå sött. Inte kom vi på att man kunde leka kusin mamma pappa barn ist för mamma pappa barn.  ;D Men det jag inte redit får ihop är att de var 3st men skulle leka en lek som innehöll 4st.. hmmm

Hem sega lite sen hem till Nanni på Rabarberpaj och glass.. Mumms
Visade lite bilder från Paris. Mari rotade fram en massa gamla bilder på när hon var ung och var ute och reste i London. hittade även en del bilder på när Nanni var liten. Kul Kul.
Nanni åker tyvärr tillbaka till Piteå på torsdag, men dessa veckor hon varit hemma har varit mkt bra för henne.
Ser piggare och gladare ut. Men hon kommer ju hem igen någon gång i sommar.

XOXO // Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0