hon tål mig inte .

GRATTIS PAPPA PÅ 50ÅRS DAGEN. ÄLSKAR DIG <3

 



Först var det jobb 8.45-13.15.
Pratade en snabbis med Tina som sa att hon skulle vara klar typ 14.10 så då tänkte jag att då hinner jag åka och sol en snabbis. Men nej nej Tina var ju klar snabbt så hon försökte får tag på mig men inte lyckats så hon körde hem till mig. Jag var ju klart inte hemma. Men till sist fick hon tag på mig. Tur att det var sol så hon kunde sitta ute i solen och mysa tills jag kom hem.

Körde hem fort, tog en snabb dusch sen körde vi in till Halmstad på presentjakt. ;) Tinus körde.
När vi kom till stan så sprang vi inom Stadium för att se om Daniel jobbade och det gjorde han. Det var så länge sen mn träffade honom. Det var kul. Snackade lite med han och Mattias ett tag sen gick vi vidare för att se om vi kunde hitta några presenter.

Gick in på Hillbergs guld för att se om vi hittade något där och för att se om Jennie jobbade och det gjorde hon. Ytterligare en person jag inte träffat på länge. :)

Gick vidare och hittade en liten fin doppresent till Theo. Gick sen till Roberts och tog en fika. Tog sen en runda till på stan för att se om jag kunde hitta något kul till Alex men lyckades inte. :/ In en runda på systemet för att köp lite vodka.

Satte oss sen uppe vid bilen och försökte komma på något att göra. Bestämde oss sen för att åka hem. Men vi ändrade oss i rondellen innan Pilkinton och körde upp i indiustriområdet och kom ut på andra sidan Pilkinton och körde sen tillbaka in mot stan och Maxi. haha

Hej hej Maxi. :d Där satt en tjej och sålde svenska jordgubbar. Gud vad det luktade gott. Köpte dock inga vilket jag ångrade när vi kom hem. Men köpte iaf hem lite bröd och pålägg.
När vi precis hade kommit in på Maxi så säger Tina "jag tål dig inte" hahaha Jaha där har vi det. Snälla söt gumman. Det man inte tål ska man ju inte äta lr röra och eftersom Tina inte kan låta bli mig så blir jag "förbjuden kärlek" Spännande. ;)

Väl hemma så börjde jag på min hemma gjorda Turkiskpeppar. Haha undra hur den kommer smaka. Första gången jag gjort det själv. Var ganska så skepptisk till att den skulle bli bra för det var bara en mass klumpar men de har försvunnit nu så hoppas det går att dricka.

Har precis pratat med Johnnie. Har därför missat lite av True Blood. Men det finns ju på nätet så vad gör man inte för sin Älskling. <3
Fick en oder av Älsk att jag skulle äta så får välla göra det. ;)

Haa de

Natti Natt

XOXO // Michelle

 


Kommentarer
Postat av: Emilia

GRATTIS till Pappa!

2010-05-21 @ 21:42:06
URL: http://emiliaper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0