jaha .

Trött e jag nu efter en hel arbetsdag. Har fått ont i ryggen men jag vet inte varför. Fick ont i huvudet vid 3 tiden idag och den satt i till 7 släppte då men har kommit tillbaka igen.
Skönt att man bara jobbar 2h imorgon 7-9. Fast jobbigt att man ska upp så tidigt.

Efter jobbet så ska jag köra pappi och Suss. Pappa vet fortfarande inte om vart han ska. Det e så kul. haha
Vågar inte skriva det här heller för man vet ju inte om någon läser och det råkar komma fram till honom.
Har fixat en lite överaskning till pappa osså. Kul kul

Nu e jag så fruktansvärt sjukt trött. Så nu ska jag gå å nana.

Får se vad jag hittar på efter att jag lämnat pappa och Suss.
Emma kunde inte följa med. Kanske åker och hälsar på någon. Får se. ;)

Ska iaf ha Elin imorgon eftermiddag som vanligt.

Haa de

XOXO // Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0