lugn och skön dag .

Var ju inte helt ok att gå upp i morse. Trött var jag som en jag vet inte vad. Men upp var jag tvungen att gå för jag skulle på möte på jobet 9-11.
Efter det träffade jag Sandra en liten snabbis för att hon hade min väska och mitt liv (almanackan) :D Skönt att ha tillbaka den. hehe Helt klart beroende av den. Illa jag vet.

Vaar sen en snabbis inne på turistbyrån för att visa Elisabeth att jag har koll på läget eftersom jag ska vara där och jobba några timmar på fredag. Snackade även lite skit med dem.

Körde sen hem till Tinus och snackade tills jag skulle möt upp Elin på badet för att gå på vattengympan vid 17 tiden. Efter den så körde jag och hämtade Tina och så for vi till Skottorp för att titta på fotboll Skottorp-Gif/Vif. Där träffade vi på Matilda, Matilda, Matildas mamma och Johan. :D
Veinge vann med 3-2. Det var bra. :D

Körde inom Preem påvägen hem för jag var hungrig. Hade inte fått mat i magen. Lämnade sen Tina hemma och körde sen hem.
Har pratat en snabbis med Älsk i tele osså. :D

Nu ska jag snart lägga mig. Jag e trött.

Grattis Ponna på 20årsdagen. KRAM

Här har vi ju tjejerna i stora stan med stort S.


Natti Natt

XOXO // Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0