pang pang lucky luke .

Haha pappa kommer inrusande och skricker oj vad jag e kissinödig. Men han springer inte in på toaletten utan kommer in i vardagsrummet och pangar med sina pistoler han fått av sina arbetskamrater. hahaha han e ju rolig han.

Pappas arbetskamrater tog med pappa ut ikväll pga att han fyllt 50. Pappa trodde att de bara skulle åka in till
Anna-Bell i Laholm men så blev det tydligen inte. Wild West i Halmstad. Gratis mat och dricka och kul hade han haft med. hehe ;P


Men så iaf så har det hänt en del i Laholm.

Torsdag: Påväg till jobbet, 8.50, och nästan är där så var vägen vapärrad av polisen.. hmmm Fick vända och ta en annan väg.
Kommer ner på kontoret och frågar vad som händer. Bombhot på stadshuset. :O

Efter nån timma så kom det bombteckniker från Malmö, brandbil, ambulans, tv, radio och tidning. Vägen in till jobbet var avspärrad så om vi skulle iväg så fick vi gå. Där satt vi ute på gräsmattan och kollade på allt konstigt folk som sprang runder.
Vid 13 tiden så togs avspärrningen bort. Det var ingen bomb. hahaha

I tidningen idag så stod det att den skyldige inte hade ställt lådan där av det syftet utan bara för att han ville lämna tillbaka en sak han och hans vänner tagit från Gröna Hästen för runt 20år sen. Och när Gröna Hästen var stängd så gick han ner och ställde lådan på stadshuset, sign Not to be taken away.

Hahaha herregud säger jag. Stackars människa. Efter 20år så får han skuldkänslor och vill lämn tillbaka hästskon och paketet misstänks vara en bomb. Han gick dock själv med svansen mellan benen till polisen i Halmstad och berättade hela historian. Efter det fick han gå hem igen.

Fredag: Everything back to normal i Laholm igen. Men kul att något händer i den lilla staden. ;P
Jobbade 7-12 men kände sen att jag nog inte skulle jobba mer. Skulle ha jobbat 15.30-21.30 osså.
Lite innan 12 satte jag mig fär att ringa runt för att sätta in någon annan ikväll. Ingen kunde. Vid 13 tiden kom Susan tillbaka från sin lunch och skickde då hem mig och sa att hon skulle se om hon kunde hitta någon som kunde jobba åt mig. Jag fick absolut inte jobba.

Åkte hem och la mig på soffan där jag har legat hela tiden sens dess. Inte det allra roligaste att göra en fredag när alla ens vänner har roliga saker för sig. Som tex Karsefors.
Pappa kom hem från jobbet men åkte sen igen.

Helt ensam.

Har pratat 1,5h med Johnnie så lite sällskap har jag iaf haft. Efter att jag pratat med Älsk så ringde jag till Adam för det var länge sen jag pratade med honom. Vi hade ett mkt intressant samtal som varade i 1,5h. Det var riktigt kul :D. Killen med inga gränser. ;P

Har även pratat lite med Tilda.

Lillebror André har kommit hem idag. Men han har åkt igen. Han blev hämtad av Daniel Plutten Olsson.

Men nu e iaf pappa hemma så nu slipper jag vara ensam.

Rösten min har inte blivit bättre utan mkt sämre. Idag är det tydligen svårt att höra vad jag säger. Kan ju inte heller påstå att jag har varit duktig och varit tyst. Men hallå jg kan inte vara tyst. Hehe men nu ska jag vila halsen lite och kolla på tv.

Blir nog inget Varberg imorgon. Tror inte heller att det bil någon inflyttningfest heller för den delen :/ :(
Soffan får vara min vän imorgon med om det inte e så att det händer ett mirakel inatt och jag blir frisk.

Haa de

XOXO // Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0