sol .

Idag har solen hittat till halland. :D Det gillar vi.
När jag vaknat ätit och gjort mig i ordning så körde jag till Emma. Hade pratat med Per på facebook innan jag körde och fått reda på utav honom att varken hans eller Emmas mobil fungerade men att Emma skulle vara hemma.

När jag kom till Emma så ble jag bjuden på hembakta kanelbullar.. MUMMA vad de var goda. Vi har var ute lite i solen och lekte med wilma med. Runt 2 tiden kom Josse med sin lilla flicka. Så sööt hon var. Då fikade vi igen. :D

Sen var det jobb 16-21.30. Har varit en mkt lugn dag på jobbet idag. Har hunnit med att spela en del Fia och lite yatzy.

Har smsat lite med pappa idag och de hade det bra förutom att det regnade och blåste som bara den. Hoppas bara att de får fint väder imorgon så att de kan titta runt i Budapest. Inte så kul att bara sitta inne hela tiden.

Imorgon blir det jobb 8.45-13.30 sen ska jag träffa Tina och så ska vi in till Halmstad och fixa lite presenter. Tina ska köpa något till sin kusin och jag ska hitta något litet till Theo och kanske något till Alex. Har ingen aning vad jag ska köpa till Alex. hmmm

Ååååå e så jävla trött på A-tagenten. Den fungerar bara om man trycker på den på ett speciellt ställe. Hur störande e inte det. Jättestörande. Får hela tiden läsa om allt jag skrivit för att se om jag missat ett A. Så har jag missat något A någonstans så vet ni varför.

Nu ska jag borsta tänderna och sen sova.

Natti natt Haa de

XOXO // Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0