allt kommer lösa sig .

Okej nu ska jag vara mega ärligt. DET SUGER ATT INTE HA JOBB.

Det e så jobbigt att skriva CV och personliga brev. Jag e rädd att skriva fel. Kan man skriva fel??
Jag kan bara inte skiva och "skryta" om vad jag e bra på. Känns fel att göra det. Men tror att jag måste ändra på det för det e väll det en arbetsgivare vill läsa, vad e hon/han bra på och vad har han/hon för personlighet?
Jag vet att jag e bra på det jag gjort. Jag själv vet det och alla jag jobbat med vet det. Varför kan jag då inte vidarebefodra det för??

Har suttit med mitt CV och personliga brev sen jag skrev innan idag. Har kommit en liten bit och tror att mitt CV är färdigt. Nu gäller det bara att få ner alla de posetiva bra sakerna om mig och mina kunskaper i det personliga brevet utan att det blir för mycket.

Johnnie e iaf på väg hem nu från jobbet. Han ska göra maten idag. Korv och pommes. haha

Att lämna Laholm, Näckrosen, min familj och mina vänner är något av det svåraste jag har gjort men jag gjorde det för att jag älskar Johnnie och vill leva med honom.
Det kommer vara jobbigt fram tills jag får ett jobb eller en annan slags sysselsättning om dagarna. 
 
And now you know

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0