dagens början.

Vaknade lite innan Johnnies alarm gick igång, sen hade jag lite svårt för att somna om igen.
När Johnnie hade åkt så låg jag så klart kvar sängen och försökte sova då hör jag att en av hundarna spyr i sovrummet. Tänder lampan och ser att det e Cobra. Som tur e så hade hon "missat" mattorna och spytt på golvet.

När jag går upp och ska torka upp den så ser jag att hon även, antar att det e var hon, spytt mitt på tröskeln in till sovrummet så både i sovrummet och i hallen. Går upp och ska hämta papper och hittar två spyor i vardagsrummet. Puh. Det e inte så att jag gillar att torka spyor och torkar helst inte upp 4st samtidigt men det mpste ju göras annars så förstörd ju golvet.

Johnnie hade tydligen inte sätt spyorna så det blev ju jag som fick torka upp dem. Tydligen så hade hon spytt ute med när Johnnie släppte ut henne mellan 5-5.30.

Efter att jag torkat upp spyorna så gick jag och la mig igen och sov till 9.30. Vaknade ca 5.15 och hade inte somnat vid 7. Så fast att jag vaknade 9 så ville inte mina ögon redigt vakna.

Cobra åt inte sin frukost och har legat och sovit hela dagen föutom när vi var ute och gick. Första maten hon åt idag var mellan 7 och 8 ikväll. Efter maten så var hon piggare.

Nu ska jag nog snart sova eller så ska jag sitta uppe ett tag till har inte redigt bestämt mig. hehe

Natti Natt

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0