e nyfiken .

Då var det Fredag igen. Å vad för nytta har jag gjort denna vecka!?

- Träffat jobbcoachen
- Skrivit klart VC't
- Skrivit klart ett personligtbrev
- Sökt ett job på ett boendestöd.
- Varit snäll mot  min sambo, hoppas jag ;P


Men nu e jag lite nyfiken på er läsare. Vilka e ni?! Några vet jag men inte alla. Hade varit kul att veta. Skriv en notis i kommentarfältet så jag vet ;)


Jaha helgens planer. Vet inte, vad som kan hända. Kanske att Micke och hans tjej kommer på en fika och kollar in huset, kanske att vi åker till Nicke och bubbelbada under stjärnorna, kanske nogot annat. Vi får se.

Ringde till mormor igår. VÄRLDENS bästa mormor. Berättade att båda jag och Johnnie skulle komma på hennes lunchbuffé den 27. Hon ble såå glaad. :D Ska bli kul att åka hem till mormor och morfar. De e så gosiga.
Lunch med nästan hela släkten, kan det bli bättre. NEJ. ÄLSKAR DEM <3

Johnnie har tagit ledigt den 29 så då ska vi åka till GeKås och shoppa. Får se om jag shoppar vet inte om jag har pengar.

Har hört och läst om att snön har hittat ner till Skåne och Halland. Här finns dock ingen snö. Här e lite lite lite vitt men inte mö.

Haa de

// Michelle

Kommentarer
Postat av: Tess

Hej.. :)



Jag läser din blogg imellanåt! :) Å ja de snöar här i Laholm... Men än så länge ser man marken.



Kram

2010-11-19 @ 16:26:45
URL: http://isset.blogg.se/
Postat av: Wiky

ja jag läser då aldrig din blogg! ;) puss min sköna!

2010-11-19 @ 21:35:46
URL: http://blixtensliv.blogg.se/
Postat av: Wiky

hah, det stod ju fel bloggadress!

2010-11-19 @ 21:36:25
URL: http://mondoblog.se/wiky
Postat av: Christel i Halmstad

Jag också!!

2010-11-20 @ 10:09:58
Postat av: Dan´s Matilda ;)

Jag läser ! :D

2010-11-21 @ 19:52:56
Postat av: Dan´s Matilda ;)

Jag läser ! :D

2010-11-21 @ 19:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0