helg .

I fredags så var vi hemma. Lagade god mat och drack vin och öl och kollade på film, Pirates of the Caribbean. Å Johnnie somnade inte till filmen. ;D
Blev 4 glas vin för min del och 3 öl för Johnnie. Visst viste jag sen innan att man inte ska sitta ner och dricka men ändå så gjorde jag det. Blev lite snurrigt när jag väl skulle upp och gå. hehe
Jag sov iaf gott på natten fram tills jag vaknade vid 6.30 och kunde inte somna om igen. Tror jag var vaken i 1h innan jag somnade. Jobbigt. Släppte ut hundarna en snabbis och då låg det snö på marken. :)

I går, lördag, så körde vi iväg och kollade på bilar. Fastnade inte för någon dirket. Men vi båda gillar att sitta i en Mazda 3. :D Tänk om man skulle ha en sådan då skulle Michelle vara glad.
Jag vet inte varför jag har fastnat för Mazda för har aldrig kört en. hehe Men vill ha en. De e fina. :D

Vid 4 tiden så kom Jennie med familj för att kolla in huset och fika lite. De hade med sig alla hundar med så det var full fart på alla hundar fram tills vi skulle sätta oss och fika.
När de åkt igen så tog vi det bara lungt. Alldeles för lungt. Vid 20 tog vi tag i livet och gjorde mat. Lite sent dock. Till maten ble det filmen 300.

Idag söndag då e vi ganska så sega. Sitter bara här i soffan och degar. Vet inte redigt var vi ska hitta på idag.
Det regnade igår och idag så har all snö försvunnit igen. :/
Konstigt väder detta.

Katten Marlin har nu varit borta i 1,5 vecka. Igår kom vår granne Ebon och knackade på och sa att en av grannarna en bit bort haderingt henne och sagt att en svart katt kommit hem till henne och undrade vems den va.
Vi har varit ute och ropat på katten samt lagt ut mat till han men han har inte kommit. Nu vet vi var han e men vi vet inte redigt vad vi ska göra. Katten kommer antagligen inte hem igen pga Cobra. Det går inte att ha dem ihop. Ska se om någon kan ta hand om den, om inte så får vi lämna in den på ett  katthem.

Nu ska jag glo lite på tv.

Haa de

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0