helgens planer .

Ja idag så ska jag och Susanne snart gå ner med hundarna till ängen så att de kan springa av sig lite sen ska jag in till Laholm och träffa Björn(a) ;)

Innan jag ska träffa Björn så ska jag gå inom Näckrosen och säga hej. Saknar dem megamycket. När jag körde runder i Laholm igår så såg man en och annan boende. Kunde inte tuta på dem eftersom jag körde Johnnies bil och den känner de inte igen. SAKNA.

Ikväll ska pappa jag och Susanne gå på Laholms Revyn. Det ska bli kul. Träffa Pia bla. Sen så e det ju nästan ett måste att gå och kolla på Revyn ja och speciellt när jag missade den förra året. :(

Imorgon så ska jag träffa Emilia på dagen och på eftermiddagen/kvällen så blir det 40års fest i Malmö för min kusin Marina. Ska bli kul att träffa alla. Var länge sen sist. Har försökt att få någon till att passa Trym men ingen som kunnat. Men eftersom Wilma ska vara hemma så kan han osså vara det. Det ska dem nog klara ihop. :D

Sen så måste jag ju hinna med att träffa Tina och Tilda lite mer. Få nog bli på söndag om de kan. :)

Hade nästan behövt att gå ner och prata med Kommunal en snabbis idag. Har lovat att komma inom och säga hej och ge dem lite uppdateringar och så. Sen så måste jag ju byta kontor eftersom jag har flyttat.

Ska se om jag kankse kan få in en lite träff till med Sandra så att jag får träffa Sebbe med och ge han en bamsekram. :D

Ja typ så ser min helg i Halland ut.

Tråkigt väder e det idag så jag bjuder på en varm och kul bild sen Grekland.



Haa de

// Michelle

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0