hemma i halland .

Johnnie hade ställt klockan på halv 6 idag men vi vände bara på oss och fick halvt pannik näe klockan var halv 7. Skönt att sova men det blev lite stressigt. vi packade ner de sakerna som vi inte packat igår och så packade vi bilen och körde först till Svenska Bil, sen till Haninge för att hämta andra saker, sen Älsks jobb och sen till sist så körde vi till Niklas. Var hos han vid 8.40.

Kom iväg lite senare än vad jag hade tänkt. vi satt och väntade på att John skulle komma. Han var lite sen. När Johan kommit och allt var packat så körde vi. Killarna mot färjan och jag mot Halland.

När jag kört i två timmar så blev jag mega trött. Fick köra inom en Statoil och köpa en Redbull så att jag skulle klara hela vägen.

Jag lyssnade på P4 ett tag på vägen. Ett av samtalsämnena var skandalboken om kungen. Asså jag fattar inte varför man skriver en sådan bok. Bara för att han e kung så har han inte rätt till ett privatliv??? Å saker som hände när han var ung. Han har väl lika mkt rätt att vara ung och dum som alla andra. Alla är vi ju människor. Nä men han e av adeln därför får han inte göra si och så och ditt och datt.  Fan han var ung när mkt av de hände. Orka att de drar upp sådant nu.

När jag kom hem till Halland så körde jag direkt hem till Sandra en snabbis. Hann bara vara där i 1h sen så skulle jon köra och hämta upp Sebbe. Men vi hann med att "komma ikapp" lite iaf. :)

Efter att jag varit hos Sandra så körde jag hem till Martina dit även Tilda kom och så gick vi en promenad med Trym. Han blev glad när han fick springa av sig i parken.

Trym har förövrigt inte mått dåligt eller han har iaf inte visat att han mptt dåligt. Han sov hela natten och har inte klagat något idag. Skönt de.

Nu sitter jag i pappas soffa och e en aning trött. Tittar just nu på CSI Miami och e det inge kul efter det så blir det nog sängen.

Natti Natt

// Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0